Din indkøbskurv er tom.

Om SmartWatchHut.dk & FAQ

Den daglige drift af SmartWatchHut.dk håndteres af Martin og Rasmus, der ønsker at give deres kunder en god oplevelse og kundeservice. Butikken er ejet af Nordeq Group ApS, som er et dansk momsregistreret firma med speciale i handel siden 2012.

SmartWatchHut.dk - Nordeq Group ApS (CVR: 37270113)

Gyldenrisvej 12

9380 Vestbjerg

Vi yder support per mail (husk .com i adressen)

info@smartwatchhut.com

Se vores svarene på vores oftest stillede spørgsmål (FAQ) nedenfor eller send os en mail på: info@smartwatchhut.com - vi svarer normalt indenfor få timer. Du kan også chatte med os via facebook, via den blå kasse nederst til højre på hjemmesiden. 

 

FAQ - Oftest stillede spørgsmål

    DAO

    GLS

     Fragtpriser

    • DAO Hjemmelevering (med omdeling privat) 35 kr. 
    • DAO Levering til pakkeshop 33 kr. 
    • GLS Levering til pakkeshop 43 kr.
    • PostNord til valgfrit afhentningssted (pakkeshop) koster 48,75 kr. *
    • PostNord med omdeling til erhverv 61,25 kr *

    * Fra 1. Januar 2017, trådte de nye momsregler ind for fragt. Hvortil PostNords fritagelse fra moms bortfalder. Alle vores forsendelser med PostNord tillægges nu moms.

    Fri fragt

    For at opnå fri fragt, skal du blot fylde din kurv for varer med en total for mere end 600 kr, så trækkes fragtpriser automatisk fra. 

    Destinationslande

    Vi sender som udgangspunkt kun til Danmark, Norge og Sverige. Hvis du har behov for forsendelse til et EU-land, så kontakt os på email.

    Vi afsender som udgangspunkt alle ordrer indenfor 1-2 hverdage fra tidspunktet ordren afgives, dog med forbehold for helligdage. Du vil modtage en bekræftelses-email, når ordren er afsendt. Derefter er ordren overgivet til Post Danmark og forsendelses vil følge almindelig post. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser der skyldes vejr eller “force majure”.

    Vi anvender PostDanmark til sende vores ordre og benytter ikke tracking nummer.

    Du er altid velkommen til at kontakte os på info@smartwatchhut.com hvis du har spørgsmål.

    Du kan betale med følgende:

  • Visa
  • Visa/Dankort
  • Visa Electron
  • Master Card
  • Master Card Debit
  • Maestro
  • MobilePay
  • Den betalingsmulighed, som du anvender, skal være din ejendom. Hvis udstederen af dit betalingskort afviser betaling, vil Smart Watch Hut ikke være ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller manglende levering af din ordre.

    I tilfælde af at dit korts godkendelse og validering bortfalder, forbeholder vi os sig retten til at annullere din ordre. Ved at indsende en ordre til Smart Watch Hut via http://smartwatchhut.dk/ garanterer du, at oplysningerne vedrørende betaling af din ordre er gyldige og korrekte.

    Når levering er sket, skal du straks undersøge, om varen svarer til det, du har bestilt. Er forsendelsen beskadiget ved modtagelse, eller svarer den modtagne vare ikke til den afgivne bestilling, bedes du straks kontakte os med besked herom på info@smartwatchhut.com. Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne.

    Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved afgørelsen af om der er fejl og mangler ved varen anvendes købeloven forhold omkring varens normale levetid, fejl opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse, almindeligt slid m.v. som kan indebære, at der ikke er tale om en mangel.

    Du kan reklamere ved at henvende dig med billeder af varen og din kvittering på varen via mail til info@smartwatchhut.com

    Der er 28 dages fuld returret modtagne varer fra den dag varerne er modtaget.

    Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde, som du modtog den. Fortrydelse kan også ske ved at nægte modtagelse af varen.

    Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din bankkonto indenfor få dage. Omkostninger til returneringen skal du selv afholde.

    Benyt vores returportal på dette link: RETURPORTAL

    Det med småt

    Når du handler på http://smartwatchhut.dk/ skal du kontakte og informere os indenfor 14 dage, hvis du ønsker at returnere din vare og sende os varen indenfor yderligere 14 dage. Vi følger forbrugerloven og giver ialt 28 dages returret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den efterfølgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvist, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.

    Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Varen må altså ikke taget i brug.

    For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du pr. mail give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber samt den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du, ved fortrydelse af købet, kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

    For at få hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Det er altid en god idé at gemme den originale emballage, indtil du har fundet ud af, om du vil beholde de købte varer eller ej. Originalemballagen gør det nemmere for dig, at sende varen tilbage uden at varen tager skade. Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur. Det er ikke noget decideret krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af faktura eller ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

    Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne beløbet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

     

    Vi behandler alle data fortroligt og videreformidler under ingen omstændigheder data til andre parter.

    For at kunne indgå en aftale med os, har vi brug for følgende information fra dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefon nr.
  • E-mail Adresse
  •  

    Dine data bliver registreret med det formål at kunne levere dine varer. Oplysninger videregivet til http://smartwatchhut.dk/ vil på ingen måde blive videregivet til tredjepart. Vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos http://smartwatchhut.dk/ har du altid ret til at komme med indvendinger mod samt kontrollere de registrerede data. Disse rettigheder har du i henhold til persondataloven. Ved spørgsmål til registreringen af dine data bedes du kontakte os via mail: info@smartwatchhut.com.

    Klagemuligheder

    En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@smartwatchhut.com.